bg-consulting

Profesionalne konsultacje
Savoir vivre – zachowanie w biurze, cz. 7
http://icomms.pl/szkolenie-skuteczna-komunikacja-menadzerow/

Jedną z bardzo ważnych zasad savoir vivre jest bycie dyskretnym/ną. Dyskrecja to bardzo ważna i bardzo ceniona cecha.

Jeśli zdarzyło się nam kiedykolwiek być świadkiem rozmowy dwóch osób, lub innego zdarzenia, zachowajmy treść tej rozmowy/zdarzenia dla siebie. Rozpowiadanie o niej nie tylko będzie w złym tonie, ale może także spowodować to, że zostaniemy potraktowani jak plotkarz/plotkara.

Ranking plecaków 2018

Warto zachować dyskrecję i zyskać w oczach kolegów. Inną bardzo ważną kwestią, o której należy pamiętać pracując w miejscu, gdzie wraz z nami pracują też inne osoby, jest to, by nie przychodzić do pracy, jeśli nie czujemy się dobrze.

Pamiętajmy o tym, że nasi współpracownicy nie koniecznie mają ochotę złapać od nas grypę, lub przejąć inne nasze dolegliwości. Jeśli jesteśmy chorzy, to z całą pewnością nasze złe samopoczucie spowoduje, że nie będzie z nas w pracy dużego pożytku.

Za to z całą pewnością będziemy stanowić zagrożenie dla naszych współpracowników. Warto więc zostać w domu i wykurować się, a do pracy wrócić wtedy, kiedy będziemy już w pełni sił.