bg-consulting

Profesionalne konsultacje
Savoir vivre – zachowanie w biurze, cz. 4
http://icomms.pl/szkolenie-skuteczna-komunikacja-w-zespole/ Grafika WSNHiD

Wśród czynności wykonywanych przez pracowników biurowych, które mogą być odbierane przez innych współpracowników jako uciążliwe, możemy wymienić między innymi słuchanie muzyki.

Jeśli decydujemy się na słuchanie muzyki w pracy, powinniśmy zapytać innych osób, które przebywają z nami w pokoju, czy nie przeszkadza im włączona muzyka i czy nie jest ona zbyt głośna.

Dobrze byłoby też uzgodnić ze współpracownikami, jakiego rodzaju muzyki słuchają i dobrać taki jej rodzaj, który będzie odpowiadał wszystkim osobom przebywającym z nami w biurze.

Można też zdecydować się na wybór określonej rozgłośni radiowej, oczywiście po zaakceptowaniu tego wyboru przez wszystkich współpracowników.

alergicznie.net.pl

Jeśli uzyskanie porozumienia pomiędzy współpracownikami w kwestii dotyczącej wyboru rozgłośni radiowej lub rodzaju muzyki jest z jakichś przyczyn trudne lub niemożliwe, można pokusić się o jej słuchanie przy użyciu słuchawek.

Należy jednak mieć na uwadze, że nie w każdym biurze pracodawca będzie tolerował stosowanie słuchawek.

Poza tym w biurach, które nastawione są na obsługę klienta, słuchanie muzyki przy użyciu słuchawek, jest całkowicie wykluczone, a w obrębie samego biura może być odbierane jako chęć odizolowania się.