bg-consulting

Profesionalne konsultacje
części do ładowarki merlo http://katalizatory-slaskie.pl/gliwice.html

W jeździe motocyklem bardzo istotne jest umiejętne, pełne wyczucia korzystanie z gazu. To, w jaki sposób należy go używać, zależy od tak zwanej mapy zapłonu.

Zwykle jest ona uzależniona od typu maszyny, jaką się poruszamy. Największej precyzji wymaga poruszanie się motocyklem sportowym.

Tam też każdy ruch manetki wywołuje agresywną i natychmiastową reakcję ze strony silnika. Nieumiejętne dodawanie gazu może łatwo prowadzić do ruszenia zrywami, a w następstwie nawet do upadku.

Delikatniejszą reakcją na ruch manetki charakteryzują się maszyny turystyczne. Jest to dość ważne dla wygody, której niewątpliwie wymagamy wybierając się w wielokilometrową trasę.

Najbardziej stonowana jest jednak mapa zapłonu w maszynach miejskich. Przekazywanie mocy następuje w sposób bardziej przewidywalny, co stanowi znaczne ułatwienie w miejskim ruchu, w którym często musimy zatrzymywać się i ponownie ruszać.

Ważne też, by inni uczestnicy ruchu mogli domyślać się, w jaki sposób zachowa się nasza maszyna. W 2010 po raz pierwszy zastosowano rozwiązanie, dzięki któremu w pojeździe możliwe było dokonywanie zmian w tym zakresie.

Z tego powodu jeden motor mógł łączyć w sobie cechy maszyny turystycznej, miejskiej, sportowej i enduro.